Direktlänk till inlägg 14 februari 2013

Valentine <3

Av Desireé - 14 februari 2013 15:57

Då var det alla <3 dag idag då, ska bli så underbart!!!
Inget storslaget planerat, förutom tacos och en massa mysiga stunder!
Att få vara sig själv o njuta extra mycket av varandras sällskap...de e min mening med dagen :)

I övrigt mår jag bra, ska som sagt på kontroll imorn, tror allt går bra som vanligt...vilket är underbart men jag börjar längta efter en "inte gravid" mage ;) och en till att uppskatta och älska här i livet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Desireé - 16 mars 2013 23:01

Nu har ja bara 11 dagar kvar tills bf-datumet! Känns som en evighet just nu för ja kan varken sova eller äta som jag brukar...och läääängtar verkligen tills bebben kommer, inte bara ja som gör kan jag tillägga ;) Har inte blivit så mycket bloggan...

Av Desireé - 25 februari 2013 13:56

Har inte mycket ork till o blogga just nu. Var uppe på US i helgen för undersökning, hade ca 2 sammandragningar på 10 minuter...vilket är lite för mycket för någon som är i vecka 36 som jag. :S Så nu blire o tare lugnt för de mesta, ska inte göra...

Av Desireé - 18 februari 2013 08:23

34+4 idag...märks att det börjar närma sug slutet av graviditeten, jag gör allt mindre om dagarna och äter desto mer. I övrigt mår jag bra, lite känningar i magen när jag gör för mycket...de e bara lära sig varva ner :) Idag ska jag försöka ta mig...

Av Desireé - 16 februari 2013 22:17

Hello! I fredags va ja som sagt på kontroll hos barnmorskan- allt var normalt, o han/hon har lagt sig med huvudet neråt "tiden ut" om man kan säga så... Efter det åkte ja med sällskap o kolla på nappar mfl småsaker som ska köpas in. Idag, lördag...

Av Desireé - 13 februari 2013 17:12

Hej Idag kan inte bli bättre! Kan erkänna att jag sen innan haft cravings på olika sorters glass, men idag blev det något helt annat...marabou black (saltlakrits) har börjat säljas igen. :D O dessutom är jag hemma hos världens bästa igen :) sk...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards